onsdag 1. mars 2017

klar, ferdig, kjør!

Idag har jeg hatt min aller siste forelesning på bachelor i barnevernspedagog på en stund. Fredag begynner bacheloroppgaven offisielt, og de neste par månedene blir dermed tilbrakt i bøker/foran datamaskinen for å klare å komme i mål med oppgaven. Bacheloroppgaven kommer til å bli kombinert med jobbsøk og jobb på Norstat, samtidig som jeg prøver å opprettholde et sosialt liv :P Med andre ord kan dette bli en interessant periode :P

Jeg fant et sitat idag, som sa følgende: "friendship isn't about who you've known the longest. It's about who walked into your life, said "I'm here for you" and proved it". Etter det siste året på NTNU kunne ikke dette sitatet passet bedre. Det siste året har jeg kommet mer i kontakt med mennesker jeg ikke kjente spesielt godt i begynnelsen av studiet. Disse menneskene har vist seg å bety mer for meg enn jeg noen gang kunne tenke meg :) Et nært vennskap skal etter min mening være tosidig. Det kan ikke basere seg på at en person gir, mens den andre tar imot. I dette tilfellet har det blitt et vennskap der begge parter er tilstede for hverandre. Vi kan le og spøke, i tillegg til at vi kan snakke om stort sett alt. I løpet av det siste året har jeg funnet venner jeg vet jeg kommer til å ha livet ut :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar