tirsdag 28. februar 2017

uka som gikk...

Jeg merker at tida frem mot skriving av bacheloroppgave har gått innmari fort siden oppstart av semesteret i januar. Forrige uke var første uken siden januar at vi ikke hadde obligatorisk undervisning, dermed ble uken tatt litt rolig skolemessig. Uken har i stor grad bestått av pensumlesing på sofaen og noen dager jobb på Norstat, noe som egentlig har vært ganske greit. Søndag fikk jeg mulighet til å fotografere dåpen til sønnen av et vennepar. Barnet ble døpt i Nidarosdomen, og med tanke på at den forrige gudstjenesten jeg var i, fant sted i Brasil og gikk på portugisisk, var det en noe mer forståelig seremoni. Samtidig kan jeg vel egentlig ikke kalle meg selv kristen, og jeg ble dermed stående å bevege munnen mens resten av forsamlingen sang :P Familien fikk bilder fra både seremonien og festen etterpå, noe som har ført til at jeg nå har 74 bilder som skal redigeres og ferdigstilles i løpet av uken. Med andre ord blir det en del sene kvelder utover :P

Den kommende uka blir det noen dager på skolen, i forbindelse med kurs i litteratursøk til bacheloroppgaven. Vi har også første gruppeveiledning for oppgaven som skal skrives, det blir interessant å se hva som blir sagt der. Kan vel ikke akkurat si at jeg er spesielt fornøyd med veilederen jeg har fått på denne oppgaven, men noen ganger må man svelge unna et par kameler, og gjøre det beste ut av situasjonen. Dermed velger jeg å gå inn i dette med et åpent sinn, og prøve å få det til å fungere. En trøst er at jeg ikke er den eneste som har fått den gjeldende veilederen.

Ha en fortsatt fin kveld :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar