fredag 24. februar 2017

jeg er ikke interessert i å vite hva du gjør med dama di!

Da har jeg gjennomført 3 dager på rad med jobb. Jeg har de siste 5 årene jobbet som telefonintervjuer for markedsundersøkelser. Gjennom jobben får man høre ganske mye foskjellig, for å si det mildt. Jeg har opp gjennom årene fått høre alt fra trusler om politianmeldelse til seksuell trakassering. Gjennom denne jobben blir man ganske herdet, sånn sett får du erfaring, men når du settes på høyttaler av en gjeng 16åringer som prøver seg på deg gjentatte ganger, blir du mildt sagt lei.

Men tilbake til overskriften: denne uka var det en person som sa han ikke kunne svare fordi han skulle inn og penetrere dama si. Altså, ting folk sier går inn det ene øret og ut det andre, men jeg har overhodet INGEN interesse av å vite hva du skal gjøre med dama di! Akkurat som at jeg ikke har noen interesse av å fortelle hva jeg har på meg, om jeg har kjæreste, eller om jeg er på tinder. Vil du ikke svare, er det opp til deg, men slutt å prøve å gjøre meg ukomfortabel. Det funker faktisk ikke, det bare irriterer meg.

Det har vært en noe stille periode på jobb, som har bidratt til at jeg har mista en del vakter den siste måneden, og jeg begynner seriøst å se frem til den dagen jeg kan si opp jobben.

Forrige helg var det vors på kollektivet. Det ble bra stemning med høy musikk og mye prat :) Kvelden endte på Downtown med et par drinker og en god del vann, sammen med ei venninne og samboeren hennes :) Grunnet en del frustrasjon over kollektivet, kunne humøret diskuteres litt når grensa hadde gått fra brisen til full, og av frykt for å si ting jeg kom til å angre på, endte jeg opp med å kræsje på sofaen til venninna mi! Ble dermed Naschpiel med koselig prat til ca 4.30 om morgenen, før noen av oss fant senga :P De mest ærlige samtalene har man jo stort sett i beruset tilstand, man har en tendens til å åpne seg mer. Erfaringsmessig tar det en god stund før jeg velger å åpne seg for folk uansett. Med de 2 her er det ikke noe problem, og jeg vil nå si de kjenner meg bedre enn de fleste :) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar