mandag 6. februar 2017

SIT

Da var man igang med siste innspurt på barnevernsstudiet. Denne uka skal det leveres tema og problemsstilling for bachelor oppgaven, i tillegg til at vi har siste innspurt på samarbeidsprosjekt med sosionom-utdanningen. Prosjektet har foregått de siste 3 ukene, og skal resultere i 2 prosjektoppgaver, 1 om selve problemstillingen og 1 om gruppeprosessene. gruppa jobber med en oppgave som omhandler temaet familiegjenforening for enslige mindreårige flyktninger, med fokus på helse og integrering.

Fikk besøk av Martine på fredag. Lørdag ble det dermed skikkelig bursdagfeiring på kollektivet. vors startet i 19tida, og frem til vi dro ut, ble det konsumert en god del alkohol xD Med andre ord ble det en relativt redusert dag på søndagen. Vi fikk så og si ikke gjort noe fornuftig :P

Med tanke på at det for alvor begynner å nærme seg bacheloroppgave og muntlig eksamen, har jeg også begynt å se etter jobb. Siden jeg faktisk ikke har et forhold som holder meg igjen i trøndelag, så er jeg ganske fleksibel i forhold til det å flytte på meg for en jobb etter studiene, men jeg ser også at jeg har mennesker i Trøndelag som jeg ikke ønsker å flytte fra. Det siste året på studiet har glatt vært det beste, på tross av noen utfordringer her og der. Jeg har på mange måter blitt mer trygg på meg selv, i tillegg til at jeg vet hvilke venner som stiller opp i tide og utide <3 at="" avstanden="" blir="" de="" enda="" f="" forsvinne="" har="" her="" herfra="" hva="" ikke="" jeg="" kommer="" lyst="" men="" nn="" oppe="" p="" reise="" s="" samtidig="" sett="" til="" tt="" uansett="" vennene="" vet="">

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar